Κυριακή, Ιανουαρίου 15, 2006

 

Ερωτήσεις και προτάσεις για να κοιτάς το κενό:

« - Γεια σας. Μπορείτε να μου πείτε τον προμηθευτή του μηχανήματος που βγάζει τις φωτογραφίες στο μπιλιαρδάδικο?»
[ #??!*….κουράγιο]

« - Αα, σας ευχαριστώ που μου είπατε τις ώρες για τις ταινίες. Μπορείτε να μου πείτε και για τα Village τώρα?»
Ή εναλλακτικά: « …..Στους άλλους κινηματογράφους τι ώρα παίζονται οι ταινίες? Α, τι? Δεν είστε τηλεφωνικό κέντρο για
όλους τους κινηματογράφους στην Αθήνα?»
[στα Βαλκάνια μη σου πω…]

« - Τι ώρα τέλειωσε χτες η τελευταία σας προβολή γιατί ψάχνω να δω αν μου είπε αλήθεια ο γκόμενος μου ότι ήρθε σινεμά..»
[τον κάψαμε τον άνθρωπο…..]

« - Μέχρι τι ώρα είναι ανοιχτό το Carrefour? – το Intersport? – το Πίττα Παν…..» [και πάει λέγοντας….]

« - Παίζετε το ‘Καρύδια Με Μέλι’’? (= Λουκουμάδες με μέλι).» - [στην ίδια κατηγορία επίσης….] «Προβάλλετε μια ταινία,
όχι με τις τηγανίτες, το άλλο, πώς το λένε?»
[ζελέ χταπόδι μήπως..?]
– [και το all time classic by rea konidari] «Προβάλλουμε τα μπλα…μπλα…..μπλα….και το ‘Λουκουμάδες με Μέλι’.
– Στα αγγλικά? - Loukoumades with Honey (!!) »
[Εύγε Ρέα!]

« - Τσόντες έχετε??» [χμμμ….]

« - Θέλω να κλείσω ένα ραντεβού…» [να ρωτήσουμε τον γιατρό αν ευκαιρεί]. Επίσης…..
« - Θέλω να παραγγείλω μια ταινία..» [χωρίς αντσούγιες….]

Comments: Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?