Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2006

 
 Posted by Picasa

Comments:
Αγαπητέ Δημήτρη,

φοβερή η σελίδα my man, you know τι λέω, είναι φοβερό, extra super!!!!!!!!!!!!

(εντάξει, να τελειώσω τις παπαριές?)

ελα, λοιπον, lets get down to work,,,,,

παρε ένα ανέκδοτακι για αρχή




Αγαπητέ Νώντα:
Δεν μπορώ να κοιμηθώ από τότε που διέλυσα τον αρραβώνα σου με την κόρη μου. Θα μπορέσεις να με συγχωρέσεις; Η αλήθεια είναι ότι ήμουν υπερβολικά αρνητικός σχετικά με το πανκ κούρεμά σου, τα τατουάζ και το σκουλαρίκι στη μύτη σου.
Έχω συνειδητοποιήσει πια ότι οι μοτοσικλέτες δεν είναι και τόσο επικίνδυνες και δεν έπρεπε να αντιδράσω έτσι όταν έμαθα ότι δεν έχεις δουλέψει μία μέρα στη ζωή σου.
Είμαι σίγουρος επίσης ότι όσοι κοιμούνται στα παγκάκια του πάρκου το βράδυ δεν είναι και τόσο κακοί. Βέβαια η κόρη μου είναι μόνο 18 και θέλει να σε παντρευτεί αντί να πάει στο Χάρβαρντ με υποτροφία αλλά δεν μαθαίνεις τα πάντα από τα βιβλία σε αυτή τη ζωή.
Καμιά φορά ξεχνάω πόσο συντηρητικός είμαι. Παραδέχομαι ότι έκανα λάθος. Τώρα έχω μετανιώσει και έχεις την ευλογία μου να παντρευτείς την κόρη μου.
Φιλικά
Ο μέλλων πεθερός σου!

Υ.Γ. Συγχαρητήρια για τα 20 εκατομμύρια λίρες που κέρδισες στο Λόττο
 
διμιτρι

για σοθ, ιμε αλβανιδα και σε εχο δι στο δρομο, εμαθα ισε ελεφθεροσ και μου αρεσισ, θελισ να πεταξουμε τα ματια μας εξω? σε προσεξα, ισε γαλανος, ξζνθοσ και οχι σπιριαρισ, θελις να παμε παραλια, να δουμαι τις βαρκες να κουνιουντεε περα δοθε περα δοτε περα δοθε, πανο κατο, πανο κατο, μεσα εξω, μεσα εξω, γιρο, γιρο γιρο ολι? σε αγαπω, EDA
 
Dimitris, hi,

I really love your site! it is indeed an excellent way to communicate when one is alone and sad, say hi to greece for me

regards,

john from Orleans
 
Ela re dimitri,

i danae ime, ti kanis? kali fasi i selida sou

ante gia

tha erthete pote gia kafe
ante gamisoy
 
΅Ελα ρε μαλακα,
ο παυλος είμαι,

τι κάνεις βρε παπάρα> αντι να κάθεσαι να διαβάζεις, κάνεις ιστοσελίδες? ελα δω να πιάσεις κανένα κατσαβίδι και ασ τις μαλακίες...
 
ελα βρε παπαριζο,

ο αχιλλεασ ιμε, και αν μπορούσα να σου μιλήσω θα σου ελεγα τα εξής:

1. Γαμα το αυτοκινητό σου, παρε κανενα της προκοπής να μπορείς να βάζεις και αλυσίδες πάνω όταν χρειαζεται
2. Βασική προυπόθεση όταν θέλεις να ενοικιάσεις ένα διαμέρισμα, ρωτάς:ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΕΧΕΤΕ????
3. Γιατί βρε παπάρα δεν βοηθάς τον πατέρα μου να μου τελειώσει αυτή την κωλομηχανή που έχει στο γκαράζ τόσα χρόνια και τη σκαλίζει λες και θα βρεί πετρέλαιο??
4. Οταν πηγαίνουμε για καφέ, γιατι ρε παπάρα φωνάζεις δυνατά, ενω βλέπεις βρε αλήθωρε ότι κοιμάμαι????
5. Κόψτο το ριμάδι το τσιγάρο, βαρέθηκα να με πηγαίνουν περα δώθε για να μην μου έρχεται στη μούρη, πέτα το
ΤΕΛΟΣ
 
ΔΗΜΗΤΡΗ

ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΧΑΙΡΕΣΑΙ

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 
DIMIRI
DONT WORRY BE HAPPY
 
A MESSAGE FOR PEACE

:FUCK YOU ALL
 
PERASATE KALA TA XRISOYGENA

SKASMOS TORA
DOULEVETE
KAFRILESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
 
LOUKOUMAS
 
SOUVLAKI
 
KIMASE RE

XIPNA REEEEEEEEEEEEEEEE
XIPNA REEEEEEEEEEEEEE
XIPNA

OLO KIMASE REEEEEEEEEEEEE
ANTE

REEEEEEEEEEEE
 
entaxei ta sxolia periteyoun....oloi tha katalabate ti atoma exw gnwrisei sthn karysto...
 
.....to anekdoto den einai anekdoto alla einai pragmatikh istoria pws telika epetrepse o mpampas ths danahs ston paylo na pantreutei th korh toy...
 
...ta 20 myria pou exeis thapsei den exw brei akoma....
 
....kai kala tosa lefta kerdises pare ena papaki re aderfe se exei faei to agiazei mpas kai ftiaxeis to katarameno....oxi tipota allo alla mou exoun bgei kai oi wmoi sto sprwximo...
 
siga mi spasoun oi mis sou
kalo gimnastirio!!!!
 
oso gia ton axillea pou einai kouklos kai panexypnos kai agapaei to theio mitsako i prwti koubenta pou tha pei einai SEAT-Mitsakos....
to kalokairaki pou exei zesti sto mpalkonaki tha arazei gia na kobei kinisi...i mixanh toy mpampa tou tou exei kostisei 322 kremes kai exei repsei to palikaraki...
otan bgainei gia kafe me ton theio mitsako den koimataipote giati o theios kai derby tou agorazei kai kafedaki ton kernaei kai sta kryfa kai kammia tzoura apo ta tsigarakia....
 
me aftin tin plevrannn na kkimase
 
apo plevro se plevro kimase dimitraki? arostisame arostisame????
 
aroste, aroste, aroste dimitri
sou spase sou spase o skilos to spiti

tora pia tora pia den exis klidaria
 
maresei na grafete me to anonymous kai na mhn lete poios einai....einai san na kaneis anapantiti me apokripsi....alla tha brw poios einai kai tha deite ti tha sas kanw egwwwwwww.....
einai fiiiiiiiiiiloi mas oi germanoi.......
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?