Δευτέρα, Ιανουαρίου 30, 2006

 

Tα έφαγα τα ψωμιά μου ρεεεεε.....

Αυτό ήταν φίλοι μου… .Ο dimakos δεν την παλεύει πια…..έχω λιώσει στον πυρετό εδώ και τέσσερις μέρες …Από τη μέρα που μου έκανε την νίλα το σαβουρντογαμώσκυλο…Τέσπα σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά τα αφήνω όλα σε σας καλοί μου φίλοι….Πρέπει να σας ενημερώσω ότι πρέπει να ξεχρεώσετε το αμαξάκι μέσα σε ένα χρόνο , τον υπολογιστή που μας φέρνει τόσο κοντά αυτές τις μέρες , ένα διπλό λογαριασμό κινητού , ένα σταθερού , την ασφάλεια του αμαξιού και κάτι ψιλά από εδώ και εκεί ….Και αν κάποιος σκοπεύει να εκφυλίσει την κηδεία μου σας παραθέτω μερικούς σίγουρους τρόπους ….
20 τροποι για να γινετε ενοχλητικοι σε μια κηδεια!
1. Πείτε ότι είστε σίγουρος ότι ο νεκρός κουνήθηκε
2. Ρωτήστε πόση ώρα είναι σίγουροι ότι πέθανε
3. Βάλτε ένα αυτοκόλλητο στο φέρετρο "Να μπορεί να αναπνέει"
4. Πηγαίνετε στην κηδεία ντυμένος όπως ο νεκρός
5. Φορέστε ένα μπλουζάκι "Grateful Dead"
6. Πείτε στην χήρα ότι θα της πήγαινε να είναι δίπλα του
7. Πείτε στην χήρα ότι η κηδεία θα της κόστισε ένα σωρό λεφτά
8. Ρωτήστε την χήρα πότε θα ξαναρχίσει να φλερτάρει
9. Πάρτε μαζί σας ένα σκύλο και βάλτε τον να το παίζει νεκρός
10. Βάλτε ένα αναμμένο τσιγάρο στο στόμα του νεκρού
11. Πηγαίνετε με ένα φτυάρι στην εκκλησία
12. Βάλτε κάτω από το φέρετρο ένα ζευγάρι παπούτσια
13. Βάλτε μέσα στο φέρετρο ένα τηλεκατευθυνόμενο κασετόφωνο και όταν κάποιος ασπάζεται τον νεκρό να του μιλάει
14. Βάλτε πάνω στο φέρετρο μια κάρτα παρκαρίσματος
15. Πείτε στην χήρα να αγκαλιάσει το φέρετρο για να βγάλετε φωτογραφία
16. Ρωτήστε την χήρα αν μπορείτε να πάρετε ένα δάκτυλο του νεκρού
17. Ρωτήστε την μητέρα του νεκρού τι έκανε όταν της το είπαν
18. Πείτε στην μητέρα ότι δεν περιμένατε να πεθάνει πρώτα αυτός
19. Πείτε ότι η αγαπημένη του εκπομπή στην TV αναβλήθηκε
20. Ασπαστείτε τον νεκρό, πείτε ότι σας έπεσαν μέσα στο φέρετρο οι φακοί επαφής και αρχίστε να ψάχνετε.

Comments:
Κυριακάτικο πρωινό στην κουζίνα και η σύζυγος τηγανίζει αυγά...
Ο σύζυγος, αγουροξυπνημένος, ετοιμάζει τον καφέ, πίνει μια γουλιά και μετά πάει και στέκεται ακριβώς δίπλα από την σύζυγο, παρατηρώντας προσεκτικά τα αυγά.
Πίνει άλλη μια γουλιά καφέ.... και αρχίζει να φωνάζει πανικόβλητος:
*Πρόσεχε...ΠΡΟΣΕΧΕ! Βάλε κι άλλο βούτυρο! Θεούλη μου! *
*Έχεις βάλει πολλά μαζί στο τηγάνι! ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Γύρνα τα. *
*Γύρνα τα ΤΩΡΑ! Χρειάζονται κι άλλο βούτυρο. *
*Μα που θα βρούμε κι άλλο ΒΟΥΤΥΡΟ; Ωραία... *
*Μη, ΠΡΟΣΕΧΕ, θα σου ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ! Προσεχτικά... *
*ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ! Σου είπα ΠΡΟΣΕΧΕ! Ποτέ δεν μ'ακούς εμένα... ΠΟΤΕ! *
*Γρήγορα Γύρνα τα ΓΡΗΓΟΡΑ! Είσαι τρελή; Τα έχεις παίξει; *
*Μην ξεχάσεις να τα αλατίσεις, όλο το ξεχνάς το αλάτι... *
*Βάλε αλάτι, ΑΛΑΤΙ! ΒΑΛΕ ΑΛΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ!!!
Η γυναίκα έχει μείνει αποσβολωμένη. "Τι έπαθες άνθρωπε μου; Τι φωνάζεις μέσα στο αυτί μου;", τον ρωτάει...
- Ο σύζυγος ξαφνικά ηρεμεί τελείως και απαντάει...
*" Ήθελα απλά να σου δείξω πως είναι να σε έχω συνοδηγό όταν οδηγάω..."
danae
 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Ti tha ginei re administrator.... Tha shkwneis kai kanena thlefwno.... Ante dwse to OK na grapsei kai kaneis allos sto main....
 
gamato to anekdotaki...eidika to thganisma aygwn den prepei na einai tyxaio...ematha kanate to trapezi ston oneiroghtyth kai efage osa auga den eixe faei san mpompiras mazemena....
 
oneirotsoutsounoghteyth mporeis na grafeis oti thes agorina mou...egines admin...opoios allos thelei na mou to pei...
 
anarrwses kalo mou h tha mou afhseis to laptop telika :p?
 
to paleuw....alla mono to laptop thes...se exw dei pws koitas ibizaki....
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?