Παρασκευή, Φεβρουαρίου 24, 2006

 

Ρε τι τραβάμε και εμείς οι αγροτικοί.......

Καλημέρα παιδάκια…..
Ο Dimakos είχε περιπέτειες πάλι……
Όπως όλοι θα ξέρετε ως πετυχημένος αγροτικός ιατρός είμαι υπεύθυνος για την τύχη 8 χωριών ….( ξέρετε από αυτά τα τροπικά μέρη που έχετε δει μόνο σε φωτογραφίες και λέτε ότι θα πάτε όταν πάρετε το εφάπαξ….)
Χθες λοιπόν ήταν η μέρα εκείνη η τραγική που έπρεπε να κάνω το γύρο όλων των χωριών …..είναι μια εμπειρία που διαρκεί γύρω στις 9-10 ώρες ….παίρνω ένα γαμάτο αγροτικό από την κοινότητα και ξεκινάει η περιπέτεια….

Έχει γέλιο γιατί πετάγονται σαν τα στρουμφάκια σε όλη την διαδρομή να τους γράψω φάρμακα….Παρότι ζούνε σε μια ημιάγρια κατάσταση ωστόσο είναι αρκετά καλοί άνθρωποι…Τέσπα ξέφυγα….
Στην επιστροφή πετυχαίνω σκηνικό με ομίχλη και νιώθω ότι θα καταρρεύσω….ενώ σκέφτομαι μόνο το κρεβατάκι μου….ξαφνικά πετάγεται μπροστά μου η Gollum-γιαγιά….αρχίζει σιγά σιγά να έρπετε προς το αμάξι πιάνεται από το παράθυρο και με μια απότομη κίνηση φτάνει μπροστά στο πρόσωπο μου και μου λέει…….My precioussssssss…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μαλακίες λέω…..με πλησιάζει λοιπόν και μου λέει με ύφος που δε μου άρεσε ιδιαίτερα να κατέβω και να πάω μαζί της στο σπίτι να δω την αδερφή της που είναι πολύ άρρωστη…Την ρωτάω και εγώ τι έχει η αδερφή-Gollum αλλά το Gollum να μην μου απαντάει…εεεεε σε κάποια φάση όσο είμαστε ακόμα στην άσφαλτο τα παίρνω και εγώ και τη ρωτάω λίγο πιο αυστηρά τι έχει επιτέλους για να ξέρω τι φάρμακα να πάρω μαζί…και μου απαντάει…..να της μετρήσεις την πίεση …..άντε λέω από μέσα μου καλά…πάμε μόνο για μια πίεση….

Βγαίνουμε από την άσφαλτο και αρχίζουμε να παίρνουμε τα βουνά ….Στην αρχή είχε μονοπατάκι….στη συνέχεια είχε μόνο ποταμάκι και ο Dimakos να το παίζει Μαγκαιβερ….Σε όλη τη διαδρομή το Gollum μίλαγε μόνο του στα αρβανίτικα και εγώ σιχτίριζα από μέσα μου στα σουαχίλι….
Σε κάποια φάση το νιώθω ότι είμαι στα κακοτράχαλα τα βουνά και δεν το χω ….ψιλοχαροπαλεύω …έχω και υψοφοβία και αρχίζω να πιάνομαι από ρίζες για να μην γκρεμοτσακιστώ…το Gollum βέβαια εκπαιδευμένο ούτε ρίζες έπιανε ούτε τίποτα….Σηκώνω το κεφάλι μου και βλέπω ότι πλησιάζουμε σε κάτι που κάποτε ήταν σπίτι….και εκεί που σκέφτομαι ότι σαν να είμαι σε ταινία μέσα στην ομίχλη μαζί με το Gollum να ψάχνουμε το δαχτυλίδι …….ξαφνικά πετάγεται στην αυλή του σπιτιού ένας τυπάκος παππούς μούσια γένια από το αντάρτικο στάνταρ σε έξαλλη κατάσταση….και αρχίζει να φωνάζει……
-Ποιος είσαι εσύ ρεεεεεεεεεεεεεεε?????????
Όπα λέω από μέσα μου μην ταράζεσαι κρατήσου καλά από τη ρίζα σου και πες το παρασύνθημα και λέω ο ταλαίπωρος ……
-Ο γιατρός είμαι….και εκεί περιμένω να ανοίξουν οι πόρτες του παραδείσου , να στρωθεί το κόκκινο παχύ χαλί και να σκάσει και η μπάντα του χωριού …..αλλά μετά ξύπνησα……
Ουρλιάζει ο homo neaterntal …..

-Δεν είσαι γιατρόςςςςςςςςςςςςςςς …..για χαζό με περνάς???????????
Αμάν λέω παίζει χάσμα…..και ξανάλεω …..

-Μα είμαι ο γιατροοοοοοοοος……
Ε τα παίρνει στην κράνα και ο homo βουτάει και μια τσάπα από τη μια και μια μαγκούρα από την άλλη και αρχίζει να κράζει ότι είμαι κλέφτης και αν ανέβω πάνω θα με σκοτώσει…..
Λέω από μέσα μου ότι την έχω ξαναδεί αυτή την ταινία και δεν είχε happy end ….και γυρίζω προς το Gollum με την ελπίδα να μου πει ότι τον έχουν δεμένο….και τι μου λέει….

-Ελαααααααα ρε γιατρέ ανέβα πια και άμα σε χτυπήσει αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη…..
Αααααααααααααα λέω και εγώ το πρόβλημα είναι ποιος θα αναλάβει την ευθύνη μόλις με πετσοκόψει ο μουρλός ….
Στο μεταξύ ο Homo τα έχει πάρει στην κράνα και μου λέει …

-Τώρα θα δεις……και πάει προς τα μέσα….
Όπα λέω Dimako άσχημο αυτό ….μου μυρίζει μπαρούτι η υπόθεση ….κάνω επιτόπου ανατροφή …..και αρχίζω το κατέβασμα….
και το καλό μου Gollum να φωνάζει…

-Ανέβα ρε γιατρέ αφού τον είδες έφυγεεεεεεεεεε……
....τρέχω αλλά Dukes….μπαίνω στο αγροτικό και την κάνω με ελαφρά……
Όπως όλοι θα καταλάβατε εγώ εκεί δεν ξαναπάω….

Comments:
Έκλασε μέντες ο Δημητράκης μας... Κρίμα που δεν κρατά η σκούφια του από τα hobit για να αντιμετωπίσει ψύχραιμα την κατάσταση σαν άλλος «Frondo». Εδώ που τα λέμε πάντως δεν είχε και άδικο, εκεί πίσω δε θέλει και πολύ για να σαλέψει ο άνθρωπος. Dimako πρέπει να ένοιωσες ένα γερό κύμα αέρα εκεί πίσω εε; Είναι γιατί χάνουν απ’ όλες τις πάντες..... Το διαπίστωσες εε;
Εξάλλου τι θα έχεις να θυμάσαι όταν γίνεις μεγάλος και τρανός γιατρός; Τα φακελάκια ή την άριστη συνεργασία με τους «συναδέλφους» σου...;
 
fakelakiaaaaaaaa???????????
i dont know this word......
 
Ρε... απίστευτο... Τι λες τώρα; Κουφάθηκα λέμε. Εντομεταξύ τα χεις γράψει τόσο ωραια που γέλαγα μεχρι και τη τελευταία λέξη...
Σου αξίζουν συγχαρητήρια πάντως για τον υπερβολικό σου ζήλο να βοηθησεις το gollum και το sis-gollum.
 
Φαντάζεσαι όμως να μη σου τύχαινε αυτός ο τρελός και όταν πήγαινες στο gollumσπιτο να στην πέφτανε οι γιαγιάδες για φίκι φίκι; Πάλι καλά να λες!
 
pw pw hammett ayto den to eixa skeftei....les na itan skini zylotypias apo ton mourlo....??????
gia kalo to ekane loipon....
oso gia thn protasi sou natalia i alitheia einai oti oloi mou kanoun protaseis gia na allaxw douleia....mipws prospatheite na mou peite kati me tropo....????
alitheia paidia den eimai toso epikindinos oso fainomai....pes hammett....pes....giati an den peis den xanablepeis anarrwtiki apo mena......
 
Ο καλύτερος παιδιά ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!!! Θα μου γράψεις 2 μερούλες τώρα; :P
 
2 oxi.....3 nai......mono kai mono epeidi exeis kai logo gia trihmero...
poly exei xalasei o dimakos re paidia teleytaia....
mipws ftaiei o katharos aeras tis exohis...?
plaka tha exei na paw kai ston paradeiso sto telos....
tespa....
3 meres thes h oxi?
 
filtate en tw xristo aderfe xereis esy....
i alitheia einai oti to papoutsaki pou foraga gia ta xwria itan to teleytaio montelo ths seiras tou katse mayroforese....
oso gia ton ipokrati agorina mou eixe panta mazi tou kai kati ntabrantizmenous boithous gia pan endexomeno....egw to mono pou eixa itan ena nysteri krymmeno mesa sthn kaltsa mou...allla krokodeilakias stil....pou to mono pou tha kataferna na tou kanw tou mourlou einai na ton xyrisw...
 
Γιατρέ μου...!!! έχεις μέρες να γράψεις... ανησυχώ! Μήπως σε έφαγαν οι κανίβαλοι στα τροπικά χωριά??? ε???
 
Γιατρέ!
να σου κάνω και ταχύρυθμο Αρβανίτκων? Στην ανάγκη επιστρατεύω και τη γιαγιάκα μου! Πολύ θα χαρεί! (που θα βρει μαθητή γιατρό βρε! τί νόμισες?)
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?