Πέμπτη, Μαρτίου 02, 2006

 

Γιατί όλα σε μένα????????

Γεια σας παιδάκια…..
Θα σας έλεγα καλημέρα γιατί μόλις τώρα ξύπνησα και με μεγάλη μου έκπληξη συνειδητοποίησα ότι έξω είναι νύχτα…..Προς στιγμήν αγχώθηκα ότι έχω αργήσει για την φάμπρικα και ποιος θα μου χτυπήσει πάλι την κάρτα , και τι θα πω στο αφεντικό , και πως θα θρέψω τόσα στόματα που περιμένουν στο σπίτι κτλ κτλ αλλά προς μεγάλη μου χαρά συνειδητοποίησα ότι είμαι δημόσιος υπάλληλος ….όπου πάω στη δουλειά κατά της 9 ( λέμε τώρα ) , σχολάω στις 1….κατεβαίνω σαν τρελός στο σπίτι για μάσα και ακολουθεί ένας τετράωρος καφές στην παραλία και μετά κομμάτια για ύπνο….Πάει όλη μέρα….και μετά γυμναστήριο και μετά φαγακι και ποτάκι η καμιά ταινιούλα….Όλη αυτή την ηρεμία και γαλήνη ψυχής ήρθε να διαταράξει η συνάντηση μου τις προάλλες στην είσοδο της πολυκατοικίας με την σπιτονοικοκυρά μου…Η συζήτηση πάντα γίνεται από το μπαλκόνι της σπιτονοικοκυράς …με ρωτάει λοιπόν…
- Γιατρεεεε …..
- Ναι……λέω εγώ….
- Πότε σκέφτεσαι να την κάνεις από το σπίτι….??
- Αααααααα , λέω με χαρά , ενώ η σύμβαση μου ήταν να τελειώσει στις 30 Μαΐου , πήρα παράταση και θα κάτσω και το καλοκαίρι…..
- Μμμμμμμμ δεν νομίζω…..μου λέει ….γιατί έχω νοικιάσει το σπίτι για το καλοκαίρι σε δυο Αιθίοπες…….
Νταααααααααααααααααααααααααααν πάρε το τούβλο στο κεφάλι του γιατρού…..
Όπως θα φαντάζεστε όλοι οι σκέψεις που πέρασαν από το μυαλό μου ήταν οι εξής :
- Ααααααα τι όμορφη έκπληξη θα μείνω με 2 Αιθίοπες στο σπίτι….!!!!!!!!!!!!!!!!
- θα ξυπνάμε το πρωί θα τους φτιάχνω τρελό πρωινό γιατί όσο και να ναι έχουν φάει πολύ πείνα εκεί κάτω οι άνθρωποι
- θα πίνουμε καφεδάκι στο μπαλκόνι και βουρ για τη θάλασσα….Θα μου πουν και το μυστικό πως έχουν μαυρίσει τόσο και ο Μητσάκος φέτος το καλοκαίρι αντί για κόκκινο φωσφοριζέ θα φορέσει το μαύρο δεματάκι του….
- Βραδάκι ποτάκι σε τρελό μαγαζάκι με R&B χρυσαφικά να πηγαίνουν πάνω κάτω στο ρυθμό της μουσικής ….
Και όπως θα καταλάβατε με έχει πιάσει πάλι ο παρανοϊκός χαβαλές….
Οι πραγματικές μου σκέψεις ήταν οι εξής :
- Αιθίοπες ????????????????? Καλά εγώ ήθελα να πάω στους Γιατρούς χωρίς Σύνορα για να τους βρω και αυτοί ήρθαν σε μένα?
- Και καλά ήρθαν θα μείνουν και σπίτι μου?
- Και καλά θα μείνουν σπίτι μου εγώ που στον τσουτσο θα μείνω…???????????
- Και όλο το χειμώνα που τουρτούριζα σαυτό το σπίτι για την γαμωθέα του που περίμενα να απολαύσω το καλοκαίρι?
- Και αν δεν μείνω εδώ που θα βρω σπίτι …και σιγά μη μου νοικιάσουν καλοκαιριάτικα με 260 ε που δίνω τώρα……
- Άρα τον πούλο η παράταση και επιστροφή στην Αθήνα …..
- Και εκεί είναι που αρχίζει να με λούζει κρύος ιδρώτας ……αφού δε χρωστάω πια , αφού δε με ψάχνουν πια, αφού όλοι οι φίλοι μου είναι εκεί γιατί χλομιάζω????????????????????
- Και μπαμ μου σκάει η δεύτερη τηγανιά-------------
ΦΑΝΤΑΡΟΣ

Κάτι που μου ήρθαν και τα δυο απότομα ….κάτι που είναι και αυτός ο Αυστριακός ( Alzheimer…) που με ταλαιπωρεί τα τελευταία 27 χρόνια …το μυαλό μου κόλλησε….Αααααααα μωρέ Στρατοοοοος – Φαντααααααρος – παραλαγηηηηηη- λουυυυυυυφααααααα- μοντελααααα- οργιαααααα- fidelioooooo…….Nα έχεις αφήσει το σπίτι μέχρις τις 10 Ιουνίου αν γίνεται γιατρεεεεεεεεεε μου λέει η σπιτονοικοκυρά και αποφασίζω να κλείσω το στόμα μου που κοιτάω σαν χάνος …..
Ακολουθούν μαρτυρικές στιγμές μέχρι να φτάσω στο ιατρείο , έχω βάλει τον αυτόματο πιλότο και σκέφτομαι…..
Συνέχεια βλέπω μπροστά μου το ταλαίπωρο βλέμμα του Θανασάκη να μου λέει…..Θα πας και εσύ μαλάκα…θα την νιώσεις την γλύκα…..Αυτό το παιδί μου είχε ραγίσει την καρδιά όταν ήταν φαντάρος …..Τον λιώσανε στα σύνορα….Ξέρεις τι είναι να κάνεις σκοπιά στην Τανάγρα με 18 βαθμούς και να σου διακόπτουν τον ύπνο τα γαμωαεροπλάνα ????????? Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν κατάλαβα τι εννοούσε ο Θανασάκης ο οποίος παρεπιπτόντος δεν αναγνώρισε τον μεγάλο αρχηγό της αεροπορίας και δεν τον χαιρέτησε καν αλλά προτίμησε να χαιρετήσει έναν ταπεινό λοχία….
Πάντα θυμάμαι στα τρένα όταν πήγαινα Θεσσαλονίκη και έπεφτα σε ημερομηνίες που μπαίναν φαντάροι κάτι παιδάκια τρομαγμένα να χαιρετάνε τους κολλητούς που γλυκοκοιτούσαν τη γκόμενα τους και εγώ γέλαγα…..
-Ρε έλεγα σον Σούκο…. δες τα παλικάρια ρε….
Και μου απάνταγε ο Θανασάκης…

-Ρε μαλάκα μέχρι να πάμε εμείς θα έχει καταργηθεί…..ε και κοιμόμασταν ήσυχοι…..
- Τι θα γίνει ρε γιατρεεεεεεε θα γράψουμε κάνα φάρμακο…..????????
- Αααααααααα μάλλον έφτασα…..
Έτσι τελειώνει η σημερινή μας ιστορία……
Και αυτοί ζήσανε καλά και εγώ ψάχνω σαν τρελός τα βύσματα……..


Comments:
tsits.....ftiaxe mou ena lagoumi ekei sto london kai exw erthei soubitosssssss.....
ola kala agorina mou?
 
Καλού-κακού.....να σου κάνω μαθήματα ρωσικής δι αρχαρίους (μοιάζουν με τα βουλγάρικα). Όσο για τη γλώσσα των γειτόνων....δες και λίγο "τα σύνορα της αγάπης" Ταμάμ?
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?