Κυριακή, Απριλίου 02, 2006

 

9 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα......

9 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα απομένουν μέχρι την κρίσιμη στιγμή που θα ξεκινήσει το παράτολμο επιχείρημά μου.....

Ζω μία κόλαση την τελευταία μία ώρα, είμαι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού ...αλλά δεν το βάζω κάτω....

Όλα ξεκινάνε με ένα καυγαδάκι άνευ λόγου και αιτίας με το αμόρε που όμως χωρίς να το καταλάβεις τα έχεις κάνει τόσο σκατά και δεν τα καταφέρνεις να το σώσεις με τίποτα....

Το ένα τηλέφωνο φέρνει το άλλο και λες τη μία μαλακία μετά την άλλη και τα κάνεις ακόμα χειρότερα...Το αποτέλεσμα είναι μόλις εξαντλήσουν και οι δύο πλευρές τα επιχειρήματά τους του στυλ....δεν πειράζει , δεν πειράζει έπρεπε να τα πεις όλα αυτά για να ξεστραβωθώ και να καταλάβω τι σόι παπάρας είσαι.....( το παπάρας εννοήθηκε δεν ειπώθηκε...) ....αποφασίζει το ζευγάρι να μην κοιμηθεί μαζί , έτσι ώστε να ακολουθήσουν τα απαραίτητα τηλεφωνήματα κατά τις 3.00 το βράδυ και οι εξομολογήσεις του στυλ ....μωράκι μου δεν το εννοουσα το παπάρας ....αλλά λίγο παπαράκι είσαι νινί μου κτλ κτλ , και τα μέλια και τα σιρόπια συνεχίζονται κανά μισάωρο μέχρι να κοιμηθούν και οι δυο ήσυχοι ότι θα τους βρει η επόμενη μέρα και πάλι μαζί ....Εκεί όμως που σε θέλω είναι στο τί κάνεις μεχρι τις 3.00 τα ξημερώματα...? Έξω δεν βγαίνεις γιατί εαν ο ντόπιος πληθυσμός δει τον γιατρό χωρίς την δασκάλα θα αρχίσουν τα καλύτερα....Την κεράτωσε ο παπάρας την κοπέλα ( 2η φορά παπάρας ....) , και το ΄’χαμε πεί εμείς , και κάτσε να της στείλουμε της κοπέλας ένα SMS να της πούμε ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια , και άμα λάχει εμείς εχουμε και 200 γίδια και 2 αγροτικά....Οπότε έξω δεν βγαίνεις γιατί σε περιμένει ο .....είναι φιιιιιιιιιιλοι μας οι Γερμανοί....Έλα όμως που την έχουν κάνει και οι κολλητοί για Αθήνα και έχεις μείνει μπουκάλα.....

Λες θα δω μία ταινιούλα στο laptop….έλα όμως που έχεις κάψει την κάρτα ήχου και παίζει μόνο εικόνα ....εεεεεεε θα μου πείτε να την δεις στο dvd….έλα όμως που τα κατάφερες και πέταξες μαζί με την κούτα από το καινούριο σου home cinema το γαμωτηλεκοντρολ και δεν μπορείς να ρυθμίσεις τους υπότιτλους στα ελληνικά , και βλέπεις μόνο όσες ταινίες έχουν σαν προεπιλογή τα ελληνικά ...Ναι παιδιά αλήθεια είναι το έχω κάνει και αυτό.....!!!!!!Άρα από τη μια έχεις ήχο δεν έχεις υπότιτλους και απο την άλλη δεν έχεις ήχο....

Και το χειρότερο απόλα είναι ότι λίγες μέρες πριν μαθαίνεις απο τον κολλητό σου οτι έχει τον τέταρτο κύκλο του 24 ώρες που τον περίμενες σαν τρελός εδώ και 1 χρόνο...

Δεν ξέρω αυτή η σείρα έχει σημαδέψει τα τελευταία 3 χρόνια της ζωής μου....Κάθε κύκλος επηρέαζε την εκάστοτε σχέση μου είτε προς το καλό είτε προς τα χειρότερα ....και δεδομένου οτι καθε κύκλος διαρκεί και σχεδόν 24 ώρες και οι παρενέργεις καμμιά βδομάδα μη σου πω δύο μέχρι να σε πείσουν οι φίλοι σου που δεν το έχουν δει , ότι δεν είσαι ο Jack Bauer και δεν σε κυνηγάει ο μισός πλανήτης να σε σκοτώσει...αναγκάζονται και οι κοπελίτσες να μπουν και αυτές στο τρυπάκι μου...άντε μετά να τις πείσεις ότι δεν είναι η Νίνα που σε κυνηγάει σε όλους τους κύκλους να σε σκοτώσει...

Τέσπα λοιπόν αποφασίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να δω τον 4ο κύκλο αυτή τη φορά μόνος μου μιας και η τιμωρία μπορεί να κρατήσει μέχρι τις 3.00 τα ξημερώματα σήμερα αλλά επειδή το μανάρι μου είναι σκληρό καρύδι μπορεί και μέχρι τις 3.00 μεθαύριο...Άσε που μετά από 24 ώρες Jack Baouer έχεις και άλλο αέρα...

Την κάνω βουρ με το αμάξι απο το γήπεδο του ονειρογητευτή όπου σαφώς και λείπει και έχει χώσει τον ταλαίπωρο αδερφό του για άλλη μια φορά....παίρνω τα 6 dvd , με κερνάει και μία πίτσα που πήγαινε για πέταμα...και την κάνω λαμόγιο σούμπιτος για το σπίτι....

Βάζω λοιπόν το DVD στο Ηome Cinema μπας και γίνει το θαύμα....Αρχ.....μάντολες ....Σίγα να μην ήταν τόσο εύκολο....Δεν το βάζω κάτω....Λέω από μέσα μου .....Μην μασάς Dimako το χεις ....θα συνδέσεις το laptop με το Home cinema …..ψάχνω στο πατάρι τη σακούλα με τα καλώδια για τα πάντα.....και το μόνο που βρίσκω είναι άλλο ένα σακουλάκι μάντολες να μου κλείνει το μάτι....Μην μασάς Μητσάκο λέω πάλι, θα βγεις νικητής ....Θα βάλεις το Dvd στο Laptop θα επιλέξεις ελληνικούς υπότιτλους και μετά θα το βάλεις στο Ηome Cinema…Το ήξερα απο την αρχή ότι είναι μαλακία αυτό που σκέφτηκα αλλά το προσπάθησα....Πάλι μάντολες...αρχιζω να βαρυστομαχιάζω....μέχρι που μου ρχεται η τρελή τρελή ιδέα.....αφού μονολογώ τα γνωστά ....είσαι μεγάλος αγόρι μου, είσαι ο ένας ο μοναδικός ...είσαι παγκόσμιος ξεκινάω να πραγματοποιήσω την ιδέα μου....Θα αντιγράψω το dvd στο Laptop και θα βάλω να παίζει ταυτοχρονα και το Laptop οπότε θα έχω υπότιτλους και το Ηοme Cinema οπότε θα έχω ήχο......χρειάζεται βέβαια τρελό συντονισμό για να μη μου βγει βραζιλιάνικο το 24 αλλά το χω χαλαρά.....

Περιμένω κανα 25 λεπτο μέχρι να τη ριπάρω την ταινιούλα και κανά 20 λεπτο μέχρι να την αντιγράψω....

Στο μεταξύ έχω φτιάξει τοστάκια , έχω βγάλει κοκακολίτσες και περιμένω....

Και ναι λοιπόν έτοιμο....

Και πάνω που είμαι έτοιμος να ξεκινήσω....χτυπάει το τηλέφωνο....

Είναι το μωράκι που αποφάσισε για άλλη μια φορά να με συγχωρέσει...και πάω απο εκεί....

Ααααααααα ρε Jack sorry αλλά θα τα πούμε αύριο .....


Comments:
Είσαι παγκόσμιος αγόρι μου, είσαι ο βασιλιάς του γκαζόν, των pc και όλων των home cinemas!
Απλά σκέφτομαι ότι για να κάνεις ταυτόχρονο "play" θα πρέπει να γίνεις τιραμόλας γιατί το laptop από το cinema απέχει και μια σχετική απόσταση...
 
malaka egw skeftika to allo paketo...an xtypisei kana tilefwno i porta...i thes na pas gia katoyrima san anthrwpos prepei na ta stamatiseis taytoxrona....kai ante pali na ta xanarxiseis taytoxrona...paketo
 
φιλακια μητσαρα.παμε για καμιά μπύρα γιατι τα χουμε παίξει εδω πανω ρε φίλε. μη μασας τίποτα. λοιπόν ετοιμέζω για τον απρίλι συναυλία με σουπερ γκρουπάκι....
 
Καλά τα λες....Θα φας μεγαλο πακετο αν σου συμβει κατι τετοιο.Δεν λες που(πάλι καλά) η κοπελιά σε πήρε πριν ξεκινήσεις όλη αυτή την επιχείρηση?και μετά αντε να ξεναβρείς τον ρυθμό σου.....!α,και όσο για το φανταριλίκι...η τανάγρα δεν είναι τίποτα.Τι να πει κι ο Μητσάρας που ήταν 4 μήνες στον Έβρο με -15 βαθμους και όχι να κοιμηθεί δεν μπορούσε αλλα ούτε να σταθει....Οπότε ξανασκέψουτο... ;-)
 
Άλλη μια παρέμβαση από μένα αλλα....γιατρέέέέέ χρειάζομαι τα φώτα σου!!!Βασικά thanks για την "διάγνωση" (για να μην είμαστε κι αχάριστοι!)αλλά αν και αυτό το κρύωμα έχει αρχίσει να περνάει,το χέρι μου με έχει πεθάνει...και σκέφτομαι...να πάρω κανα παυσίπονο -όπως μου είπες?- ή την επόμενη φορά δεν θα σταθώ τόσο τυχερή τελικά και θα ψοφήσω???Εδώ σε θέλω...
 
Ante re anonymous kane kana koumanto gia ton aprili giati oti fame , oti pioume , oti arpaxei o kwlos mas...
oso gia sena sister an me paroun evro perimenw paketaki me kaltsoules to xeimwna opote arxiste na plekete apo twra...xxx
oso gia to xeraki xtypa to mesulid kai an sou kanei kolpa pare me til..filakia
 
αλλος ενας αντρας θυμα των γυναικων ( χαριτολογω ) αλλα αμα το σκεφτεις γιατι παντα η γυναικα πρεπει να δινει το οκ για να ληξει ενας καυγας του ζευγαριου , μαλλον εμεις ειμαστε θυματα της τεστοστερονης , κουραγιο .
 
Πωπω γιατρέ μου! Είδες άμα ξεκινήσει στραβά η μέρα πώς πάει...
Πολλές έννοιες βλέπω όμως κι ανησυχώ μην ξεχάσεις καμιά λαβίδα σε κανέναν ασθενή!
 
ase eparxiakosaloni den xerw pws thn exoyme patisei etsi...bre kai dikio na exeis to sataniko tous myalo tha kanei trelo scanning kai tha thymithei pou prin apo 2 xronia enw epines kafe me thn akri toy matiou sou xazeyes to modellaki pou pernage sto apenanti pezodromio....kai kala tha mou peis oti ayto den einai sataniko alla exei mati gerakisio...to sataniko einai oti forages gyalia hlioy....xxx
gelial giayto bazw kai th foto mou se kathe comment wste an tyxei kai me deis ekeini ti dyskoli stigmi trexaaaaaaaa......xxx...diabasa ta best of kai exw rixei trelo gelio...prepei na baleis foto apo th giagia sto epomeno post sou...
 
Best regards from NY! »
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?