Τρίτη, Απριλίου 11, 2006

 

Οικειοθελής αποχώρηση

Θα ήθελα να δηλώσω από αυτό το βήμα που μου δίνεται (για τελευταία φορά), την οικειοθελή αποχώρηση μου από το blog. (Και το λέω για να μη νομίζετε μερικοί ότι με πέταξε ο dimakos).
Οι λόγοι που με οδήγησαν μακριά από το blog είναι κυρίως ψυχολογικοί (που συνεπάγεται προσωπικοί) και δεν έχουν να κάνουν σε καμία περίπτωση με τους συντελεστές ή τους αναγνώστες του.
Ευχαριστώ τον Dimi που με δέχτηκε για αυτό το διάστημα συνοδοιπόρο του στο απέραντο χάος του διαδικτύου αλλά και όλους εσάς που γελάσατε, κλάψατε (λέμε τώρα), μα πάνω απ’ όλα «κρυώσατε» με αυτά που τόσο καιρό έγραφα.
Θα συνεχίζω να διαβάζω τα τεκταινόμενα καθώς και τα σχόλια και όπου με παίρνει θα σχολιάζω κι εγώ με τη σειρά μου.
Dimako χίλια συγνώμη, δε φταις σε τίποτα, είμαι κομπλεξικός, είμαι λοβοτομημένος, πες με ό,τι θες αλλά δεν πήγαινε άλλο...
Σου εύχομαι καλή συνέχεια και δύναμη για να αντιμετωπίσεις τον λαό σου!

Comments:
paidia min ton pisteuete...ton apelysa giati de mou katse....
 
Άχα!

Όχι κ εσύ ρε γμτ!

Δεν ξέρω, αλλά στεναχωριέμαι όταν ένας blogger τα παρατά κ αποχωρεί.
Ιδίως για προσωπικούς, ψυχολογικούς λόγους αποτέλεσμα της γαμημένης μας Ζωής.
Πιστεύω ότι ένα μπλογκ είναι η καλύτερη διέξοδος που μας μένει,ειδικά σε στιγμές υπερφόρτωσης λίγο πρίν...Καούμε!
-
πφφφφ...κ πάνω που σ'ανακάλυψα κ σένα..
-
μου έδωσες την αφορμή όμως να ανεβάσω ένα παλιό ποστ....
 
papi mh masas meiname alloi 2 na stirixoume ayto to athlio blog...kai o oneirogiteutis pou tin ekane tha xanarthei....parakalia thelei o paparas...
 
You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?