Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

 

Η επιστοφή......την πατήσατε....!!!!!!!!!


Να μια και εγώ πάλι παιδάκια επέστρεψα μετά από μια βουτιές 3 μηνών και κάτι….

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει γίνει και τίποτα συγκλονιστικό αυτούς τους τελευταίους μήνες αν εξαιρέσουμε ότι :

1. Ξόφλησα ως γιατρός του γνωστού σε όλους Πλατανιστου…( όχι δεν σκότωσα κανέναν….δε με πιάσανε για εμπόριο οργάνων ….ούτε για εμπόριο ναρκωτικών….απλά τα φαγα τα ψωμιά μου και μου δώσανε τα παπούτσια στο χέρι….)

2. Έφυγα από την Κάρυστο αφήνοντας πίσω γυναίκα , φίλους ( καιρός ήταν γιατί αυτοί δεν ήταν άνθρωποι…δαίμονες ήταν…), απογόνους του σαβουρντοκοπροτοσκυλου μου και μισό συκώτι από τα ξύδια που με ποτίζανε οι δαίμονες για 15 μήνες

3. Πήγα με τη Ρέα διακοπές και την έπεισα να κάνουμε camping….δε φαίνεται τόσο σπουδαίο κατόρθωμα αλλά είναι…..και το καλύτερο από όλα είναι ότι ξετρελάθηκε….

4. Μπήκα φαντάρος και επειδή δεν μπορείτε να φαντασθείτε πόσο άσχημα περνάω θα αφιερώσω ιδιαίτερο post

5. Μένω σαν γνήσιος Έλληνας που πλησιάζει τα 30 με τη μάνα μου ,τον πατέρα μου και την γιαγιά…..

6.Μπήκε το σαβουρντοκοπροτοσκυλο μου για χειρουργείο κήλης και τελικά βγήκε χωρίς αρχίδια ...Μην του το πει κανείς ... δεν το ξέρει ακόμα...

Αυτά προς το παρόν ….

Φιλιά σε όλους σας ….μου λείψατε …


Comments:
Καλώς μας ήρθες!!!Άντε κι είχαμε ανησυχήσει...;)
Περιμένουμε νεότερα!
Φιλιά*
 
wb giatre mou :) kalos poliths
 
Εγώ είμαι... ένας από τους δαίμονες φίλους σου!!! Άκου "δαίμονες"!?! Που θα βρείς καλύτερα παιδιά βρε? Τες πα! Θα εκτιμηθούμε κ εμεις μετά θάνατο, όπως όλοι οι μεγάλοι!
 
@evelina_z13 : kalws sas brika paidakia...ti anhsyxhsate...kako skyli ...xxx
@elena#11 : apto stoma soy zoumbie kai stoy ypourgoy to ayti....
@kat : mhn pairneis aggeliko proswpo zerzebouli...xerw ti lew...
 
Καλώς μας ξανάρθες!
Εγώ στο 6 κολλάω! Καιρός ήτο!
Για όλα τα άλλα...μιά χαρά σε βρίσκω!
 
Εδώ ο καλός δαίμονας... Δυστυχώς επέστρεψες εεε; Ελπίζω να το αντέξω... Ρίξε και καμιά ματιά στη σελίδα μας... www.astaradio.gr
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?