Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

 

17 Νοεμβρίου 1821


Έκθεση πιτσιρικά για την επέτειο του Πολυτεχνείου :

Σήμερα , η κυρία μας μάς είπε να γράψουμε έκθεση για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Η επέτειος του Πολυτεχνείου είναι μια πολύ ηρωική ωραία επέτειος . Επίσης , είναι μια πολύ ηρωική επέτειος . Και είναι ηρωική γιατί μαζεύτηκαν πάρα πολλοί ήρωες και έκαναν πάρα πολύ ηρωικά πράγματα. Τα ηρωικά αυτά πράγματα τα έκαναν στο Πολυτεχνείο και γιαυτό ονομάζεται << ηρωική επέτειος του Πολυτεχνείου. >>

Η ηρωική επέτειος του Πολυτεχνείου έγινε στις 17 Νοεμβρίου 1821 . Τότε μια χούφτα Έλληνες πολεμήσανε γενναία τους Γερμανούς κατακτητές που ήρθανε να πατήσουνε τα άγια ελληνικά χώματα . Και αν τα πατούσανε μονο και μετά φεύγανε , δε θα μας πείραζε . Αλλά αυτοί τα πατάγανε για πολλά χρόνια . Κι έτσι οι Έλληνες νευριάσανε και τους πολεμήσανε γενναια και μετά πεθάνανε .

Αρχηγός των Γερμανών ήταν ο Αλή Πασάς και οι Σαράντα κλέφτες. Οι Σαράντα κλέφτες όμως μαλώσανε με τον Αλή Πασά και δεν μιλιόντουσαν . Κι ανέβηκαν στα βουνά και γίνανε οι Σαράντα κλέφτες και αρματολοί . Και πήρανε τα τανκς και μπήκανε στο Πολυτεχνείο ...( Και δεν θυμάμαι τώρα εγω ποιοι ήταν οι κακοί άνθρωποι .Αυτοί που μπήκανε με τα τανκς ? Ή αυτούς που τους πάτησε το τανκς ? Ή το ένα ή το άλλο ....)

Στην επέτειο του Πολυτεχνείου όλα τα σκίαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά .
Και τα παιδιά πηγαίνανε στο κρυφό σχολειό και τραγουδούσανε το ....φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ...που εγώ το έχω σε CD σε δεύτερη εκτέλεση με την Πέγκυ Ζήνα .

Και την ώρα που πηγαίνανε στο σχολειό ήρθε ο Χίτλερ - που ήταν κολλητός του Κιουταχή - και τους έπιασε και τους έβαλε στο Πολυτεχνείο . Και απέξω μαζεύτηκαν η μαμά τους , ο μπαμπάς τους και οι γενίτσαροι που τους έριχναν δακρυγόνα .Και τότε μπήκε το τανκς μέσα και οι φοιτητές έκαναν την ηρωική έξοδο, που απο τότε την ονομάζουμε ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου ή του Πολυτεχνείου....

Η επέτειος του Πολυτεχνείου πριν γίνει επέτειος ήταν ένα μαύρο χάλι..Οι άνθρωποι δεν ήξεραν ακόμα ότι κάποτε αυτό το πράγμα θα γίνει επέτειος ...Και ήταν πολυ δυστυχισμένοι και τρώγανε γάτες . Μη βλέπεις τώρα τη γάτα που ούτε να τη βάλουμε στο στόμα μας . Εκείνα τα χρόνια το μόνο χειρότερο από το να είσαι Έλληνας ήτανε να ήσουν γάτα ! Και πεκινουά !!!!!!

Στην επέτειο πριν γίνει επέτειος στην Ελλάδα είχαμε χούντα ...Στην χούντα αρχηγόπουλα ήτανε ο κύριος Παττακός , ο Αλή Πασάς και ο κύριος Ες-Ες .. Αυτοί ήτανε τρεις κολλητοί . Και μια μέρα που βαρεθήκανε το Game Boy , για να περάσει η ώρα είπανε δεν κανουμε μιά χούντα που , μια μέρα θα γίνει επέτειος ? Και κάνανε και περάσανε αυτοί καλά και εμείς χειρότερα...Και όσο ο λαός πείναγε , αυτοί τρώγανε όσα πεκινουά θέλανε....!!!!!

Και τότε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός αποφάσισε να μην είναι πια Γερμανός και τα πήρε στο κρανίο. Και ανέβηκε πάνω σε ένα τανκς με τετρακίνηση και ύψωσε το λάβαρο της επανάστασης πάνω στον αερόσακο...Και μετά ανέβηκε στην Ακρόπολη και έριξε τη σημαία του κατακτητή κάτω . Και όπως έπεφτε η σημαία βρήκε έναν ηρωικό Έλληνα στο κεφάλι και πέθανε με ηρωικό θάνατο.

Είμαι πολύ περήφανος για όλα αυτά , γενικώς . Γιατί αν δεν είμαι περήφανος , δε θα πιάσω ούτε τη βάση στην Έκθεση...!!!!

Και δεν ξέρω γιατί ο μπαμπάς μου θύμωσε τόσο πολύ όταν τη διάβασε...
Γιατί ο μπαμπάς μου ήτανε , λέει , στο Πολυτεχνείο , τη νύχτα που το Πολυτεχνείο έγινε επέτειος ..!
Ο μπαμπάς μου έχει καράφλα και το ήξερα ότι είναι μεγάλος . Αλλά δεν ήξερα ότι είχε γεννηθεί το 1821....!!!!!!





Από τα Νέα 18/11/06
-Έλενα Ακρίτα-


Comments:
Κιμά τα έχει όλα στο μυαλό του ο μικρός! :)
 
Έφριξα και δεν το διάβασα όλο. Έλεος. Αποκλείεται να είναι έκθεση παιδιού αυτό. Κι ο πιο ανιστόρητος (πχ. εγώ) δεν τα λέει αυτά.
 
Πετυχημένο πάντως.
 
αχαχαχαχαχαχα!
Γαμάτο!;)
 
@snikolas : o mikros mallon xreiazetai format nikola...
@Country girl : oxi mono ektelesi alla promelethmeno eglima...
@Hammet79 : hammetaki gia na doume an eisai ligotero anistoriti apo to mikro tha sou kanoume ena quiz....katse diabase....
lianne : ola ta lefta einai oi ektheseis apo ta pitsirikia...
evelina_z13: zwgrafise o mikros evelina mou...makria apo mas tetoia mpoumpoukia...an itan dikos mou ton eixa kleisei sto psygeio kana mhna xalara...
 
Κάτι τέτοια έλεγα στη μάνα όταν πήγαινα Λύκειο μου πως θα απαντούσα αν με έπιανε καμιά ξανθο-ρεπορτερίτσα στην Ερμού για να αποδέιξει πόσο ανιστόρητη είναι η νεολαία. Γιατί ποτέ δεν προλάβαμε να κάνουμε στην ύλη πχ τον Εμφύλιο και μαθαίνουμε σήμερα ότι να ναι από τον Δεξιό παππού και ότι να ναι από τον αριστερό παππου, την πασόκα γιαγιά κτλ κτλ . Ότι να ναι πάντοτε και μεγάλο μερίδιο ευθύνης στον πατέρα της ιστορίας που αν και στο Πολυτεχνείο, το ξέχασε να το πει σωστά στο παιδί του...
 
@Crucilla : Η αλήθεια είναι ότι τα βιβλία αναφέρουν λεπτομέρειες μέχρι τον 2ο παγκόσμιο...από εκεί και μετά τουλάχιστον μέχρι να τελείωσω εγώ το λύκειο ( πριν 6 μήνες ) επικρατούσε ενα χάος....καλά εδώ ακόμα υπάρχουν άτομα που ο μπαμπάς τους τους έχει πει ότι δεν πεθανε κανείς στο Πολυτεχνείο...Τέσπα αν το δικό μου παιδί μου πει τέτοιες αρλούμπες θα χέσω τη μάνα του γιατί αυτές τα κανουν έτσι....χχχ
 
@ntalia : Γεια σου κουκλίτσα ....καλως σας βρήκα ....εεεε ξέρεις τώρα πιάσαν τα κρύα είπα να αρχίσω και εγώ τις κρυάδες....χχχ
 
Ο μπαμπάς έχασε τα μαλλιά του πριν ή μετά την έκθεση; Welcome back by the way!
 
Αχ τα πουλάκια μας!!!
Με τέτοια νεολαία, δεν φοβόμαστε τίποτα!!!

Καλησπέρα!
 
βρε την έλενα πώς τα λέει...
 
γιατρε

αυτα τα παιδια σημερα

εχουν πολυ χιουμορ
 
Έίχα κ εγώ μαι προσωπική εμπειρία από ένα αντίστοιχο ταλέντο. Συνοπτικά ανέφερε ότι ότα οι πέρσες ζήτησαν απ' τους Έλληνες να καταθέσουν τα όπλα τους τους πλησίασε ο Λεωνίδας " ... και με απειλιτικό ύφος είπε με τα ολίγα περσικά που ήξερε - ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ - "
 
Εσείς οι πιτσιρικάδες και οι πιτσιρικούδες δεν την ξέρετε την 'Ελενα Ακρίτα! Πριν φθαρεί στον "αδύναμο κρίκο" και σε κάτι θεατρικά (π.χ. γόβα στιλέττο) ήταν μιά πολύ καλή ευθυμογράφος. Και πιστέυω ότι η ικανότητά της δεν την έχει εγκαταλείψει. Η γραφή της έχει την δόση της υπερβολής που χρειάζεται για να τονίσει την κατάσταση που σατιρίζει. Φυσικά και δεν θα μπορούσε να είναι πραγματικό γραφτό αυτό. Αλλά το χρονογράφημα (όπως και η γελοιογραφία) τονίζει και μεγεθύνει τα κωμικά ή απαράδεκτα σημεία για να μας αγγίξει το μήνυμα. Μερικά από τα χρονογραφήματά της Ε.Α. έγιναν αφορμή να την ονομάσουν μερικοί "ο θηλυκός Τσιφόρος". Υπερβολή, βέβαια, γιατί σαν τον Τσιφόρο (άραγε τον ξέρετε εσείς οι νεότεροι;) δεν θα ξαναγίνει. 'Ηταν μοναδικός. Αλλά και η Ε.Α. έχει μεγάλο ταλέντο.
 
πολυ καλό κείμενο

Ομως επειδη εγω είμαι μερικά χρονάκια μικρότερη, θα έκανα μια διόρθωση. Οχι "βαρεθήκανε το Game Boy" Η γενιά μου έπαιζε Game Boy, τώρα παίζουνε Wii. Μπορεί να φαίνεται ασήμαντο. Ομως θέλω να πω ότι ολοι οι νεότεροι από την Ε.Α. δεν είμαστε η ίδια γενιά. Άλλοι αυτοί που πήγαν σχολείο τη δεκαετία του '80, άλλοι εμεις του '90, άλλα τα emo τωρα, με τα φουσκωτά μαλλιά. Παλιά οι διαφορές δεν ήταν τόσο έντονες, τώρα όμως έχει σημασία πχ σε τι ηλικία αποκτησε η κάθε γενιά κινητό, ή σύνδεση ιντερνετ και τώρα εγω με τα emo δε μπορώ να συνεννοηθώ καν, κι όμως εχουμε δεν έχουμε 5 χρόνια διαφορά.

Το μόνο ίσως στο οποίο συμφωνούμε, είναι ότι όλοι βαριόμασταν το σχολείο. Ακόμα κι εγω, που ήμουν πολυ καλή μαθήτρια (λάθος μου, καλύτερα να είχα παίξει λίγο παραπάνω και να ήμουν πιο ευτυχισμένο παιδι, παρά που πάλευα για το 20) Το σχολείο είναι τόσο λάθος, που όλες οι γενιές το βλέπουν σαν καταναγκαστικό έργο. Και φυσικά δε μαθαίνουμε. Εγω έχω τρομαχτικά κενά στο κεφάλι μου, απο πράγματα που όφειλα να ξέρω, όπως λίγη ιστορία (ευρωπαική ιστορία δεν κάνουμε ποτέ, δεν έχω ιδέα τι έγινε στο 2ο παγκόσμιο πόλεμο, έπρεπε να τα διαβάσω μόνη μου μετά), τόσα χρόνια έκανα αρχαία, πάντα τα βαριόμουνα, μόνο στο λύκειο που είχα μια καλή καθηγήτρια τα αγάπησα κάπως, αλλα τι στο καλό λέγανε εκείνοι οι αρχαίοι δεν ξέρω. Μόνο για τους πολέμους κάναμε. Οσο για τα θετικά μαθήματα, που ήμουνα και πιο καλή; Τίποτα, μόνο να λύνω ασκήσεις ήξερα, απο το σαββάλα, τι πρακτική εφαρμογη έχουν ολα αυτά που έμαθα τόσα χρόνια δεν ξέρω.

Δε φταίνε λοιπόν τα παιδιά που είναι (είμαστε) άσχετα, φταίνε αυτοι που μας κάνουν άσχετα. Και αφού κανένας δε νοιάστηκε ποτέ σοβαρά για την εκπαίδευση, τι περιμένετε; Και οχι, δε θα αλλάξει κάτι ουσιαστικό, αν αλλάξει ο αριθμός τως μαθημάτων που δίνουμε στις πανελλήνιες. Και με τις δέσμες, και με τα 14 μαθήματα, και με τα 9, και με τα 6, πάντα το ίδιο γινότανε. Φροντιστήριο και παπαγάλισμα. Δεν είναι αυτό εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση ξεκινάει απο τα μυαλά των εκπαιδευτικών, και απο αυτών των τύπων που παίρνουν αποφάσεις εκει, στο υπουργείο.

Αυτά.

Υ.Γ. Σόρι για το μεγάλο σχόλιο...
 
Δεν ειναι εκθεση παιδιου αυτο... Το εγραψε δημοσιογραφος!!!
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?