Τετάρτη, Νοεμβρίου 01, 2006

 

Μα δε σας μούντζωσα κύριεεεεεε....


Είναι αρχές Αυγούστου που λες , και το ξημέρωμα βρίσκει τον Dimako με το κοριτσάκι του να επιστρέφει από τον τόπο καταγωγής της Ρέας , το γνωστό σε όλους σας Μέτσοβο…Αν νομίζετε ότι ο Dimakos παντρεύεται κάνετε λάθος , απλά μας έβγαλε ο δρόμος από εκεί…λέμε τώρα…

Έχουμε ξυπνήσει από τις 6 το πρωί με προορισμό Τρίκαλα και μετά Αθήνα …Σαν κοιλιόδουλος που σέβεται τον εαυτό του έχω πλακώσει για πρωινό μια σπανακόπιτα , 2 κομμάτια γαλατόπιτα και μια κούπα καφέ που απεγνωσμένα προσπαθεί να με ξυπνήσει…

Οδηγώ εγώ , γιατί το πρωί πρέπει πάντα να οδηγεί ο άντρας ( παρ . 3 Φεμινιστικού Μανιφέστου….πάνω από την παρ 2 που ορίζει το αρσενικό ως τον κουβαλητή όλου του σούπερ μαρκετ…) και βιώνω απαλευτες καταστάσεις ….Η Ρέα προσκυνάει σε όλη τη διαδρομή και εγώ σκέφτομαι για να ξενερώσω τι πρέπει να έχει μαζί του ο σωστός φαντάρος …( σε μια βδομάδα έμπαινα…)

Με τα πολλά καταφέρνω να βγάλω όλη το ζόρικο κομμάτι μέχρι την Καλαμπάκα και λίγο έξω από τα Μετέωρα πατάω πόδι και ανακοινώνω ότι θέλω να κοιμηθώ….Αναλαμβάνει λοιπόν το κοριτσάκι και έρπομε προς τη θέση του συνοδηγού και πριν προλάβω να ρυθμίσω το κάθισμα ροχαλίζω σαν βίσονας….

Πρέπει να κοιμόμουν κανά 20λεπτο όταν μέσα στο όνειρο που έβλεπα ξαφνικά άρχισαν να παρεμβάλουν ψίθυροι της Ρέας ……ίσα που ακούγονταν κάτι σαν…..

Δεν σας μούντζωσα κύριε….

Κάτι από το πολύ νάζι που είχε ο ψίθυρος κάτι από αυτό το κύριε ….συνειδητοποιώ ότι δεν απευθύνεται σε μένα και κόβοντας το ροχαλητό , με τα γυαλιά ηλίου στα μάτια , σηκώνομαι απότομα από την ξαπλωμένη θέση μου και τι βλέπω….

Ένας τύπος έχει πλευρίσει με το αμάξι του το παράθυρο μας και μιλάει στη δικιά μου…Τρελάθηκα ….

Παίρνω το αγριεμένο ύφος μου αφού πρώτα σκουπίσω το σάλιο που έχει κάνει αυλάκι στο πηγούνι μου του λέω :

-Τι τρέχει ρε φιλαράκο….??????

Ο τύπος προφανώς δεν έχει πάρει πρέφα τόση ώρα ότι παίζει συνοδηγός και κομπλάρει….Τραυλίζοντας μου λέει με παράπονο παιδιού που του κλέψανε το παγωτό :

-Mε μουτζωσεεεεεεε….

...πετάγεται η δικιά μου με νάζι :

-Mα δε σας μούντζωσα κυριεεεεε……….

Παίρνει θάρρος ο βλακακος και μου λέει :

-Mα με μούντζωσε ……( θέλω το γλειφιτζούρι μου πίσω…….)

-Aφού δεν τον μούντζωσααα....

τα παιδάκια να μαλώνουν στο διάλειμμα…. γίνεται κανα δυο φορές ακόμα…

Είμαι εγώ τώρα στη μέση και προσπαθώ κοιτώντας μια τον έναν μια τον άλλον να καταλάβω τι έπαιξε και με το ύφος του Πόντιου Πιλάτου γυρίζω και του λέω :

-Άκου να σου πω φιλαράκο αν σε μούντζωσε θα την κανονίσω εγώ μετά, αλλά αν δε σε μούντζωσε πάρε τον πούλο μην έχουμε άλλα….

Ο τύπος δεν αντιδρά και με κοιτάει σαν βλάκας ….

-Σήκω φύγε ρεεεεε του λέω εγώ….

Τίποτα αυτός ακόμα εκεί να με κοιτάει….

Αρχίζω να τα παίρνω που με γράφει και λέω από μέσα μου ότι ο τυπάκος θέλει το γλειφιτζούρι του πίσω πάση θυσία και θα παίξει ξύλο…

-Σήκω φύγε ρε μαλάκα του λέω για τρίτη φορά ενώ ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι πρέπει να βγω πρώτος από το αμάξι και αν δεν έχει βγει να του τραβήξω κανα 2 από το παράθυρο , αλλά αν έχει βγει θα πρέπει να μην τις φάω γιατί είναι και η γυναίκα μπροστά….και τι θα κάνω….????????

-Ρε Δημήτρη είναι κόκκινο το φανάρι... που να πάει ο άνθρωπος???????

Τόση ώρα ήμασταν σε φανάρι και δεν είχα πάρει πρέφα τίποτα….

-Ααααααααα καλά τότε λέω και εγώ…

Γυρνάω στη δικιά μου αγριεμένος και της λέω :

-Tον μούντζωσες ρε , λέγε???????

Κουρνιάζει στο κάθισμα και μου λέει διστακτικά ….

......οοοοοοοχι

-Λέγε την αλήθεια …..

-Οοοοοοοοοοοοχι …..

-Πες την αλήθεια και δε θα σε μαλώσω , της λέω για τρίτη φορά….

-Δε θα με μαλώσεις μου λέει????

-Τσου ....κάνω εγώ….

-Του τράβηξα μια μούντζα του μαλάκα όλη δική του….

Το ηθικό δίδαγμα είναι ότι κάτι ξέρει η παραγρ 3 του μανιφέστου περί αντρικής πρωινής οδήγησης , και ότι αν ο τύπος έβγαινε από το αμάξι μπορεί να με είχε μουντζώσει εμένα ο Μεγαλοδύναμος….


Comments:
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
 
Τι να σου πω βρε Ντιμάκο....ξινός σου βγήκε ο ύπνος!
 
"-Του τράβηξα μια μούντζα του μαλάκα όλη δική του…. "

χαχαχαχα..όλα τα λεφτά!;pppp
 
ΕΓΩ ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ.
πάει και τελείωσε. αυτές είναι αντρικές δουλειές. γιατί ποκλειστικά ΕΓΩ μαγειρεύω και πλένω the dishes???
-ευτυχώς αυτά είναι πιο eazy!-

μια φορά με έχωσε κάποιος και οδήγησα εθνική οδό και σε κάτι στροφές της Εύβοιας. χα! και για κάτι τέτοια είναι και πρώην :)

καλό μήνα και φιλιά στη Ρέα, που κανονικά πρέπει να σε αφήνει νυστικό για να μάθεις :Ρ
 
τσαμπουκαλεύτηκες όμως! σωστός, δεν μπορώ να πω :)
 
@an-lu : Και να ταν ο πρώτος γοργόνα μου...
@evelina_z13 : Είναι με την ατάκα στο στόμα αυτή η κοπέλα...
@elena#11 : ... ή δαρμένος ή χωρισμένος δηλαδή...μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...τέλεια...!!!!
@gelial : H ψυχούλα μου το ξέρει Gelial...και καλά να οδηγούσα εγώ...στα σκούρα πάταγα το γκάζι και την πούλευα...γιατί όπως λέει και το ρητό : Του φευγάτου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ...του κάτσε μαυροφόρεσε...
 
Τα καλυτέρα δε μας τα λες από κοντά και πρέπει να τα διαβάζουμε εδώ μέσα;;; Μην ξεχάσεις να δεις και τη σελίδα μας... www.astaradio.gr
 
γιατρε εισαι μεγαλη μουρη

παλι καλα που ηταν ο αλλος ηρεμος

καλα να τσαμπουκαλευεσαι , αλλα να εχουμε και ολα τα δοντακια μας

ασχετο

ολο απο τρικαλα περνας

την επομενη φορα να μας το πεις να πιουμε ενα καφε
 
Και όχι τίποτα άλλο, δε μάθαμε γιατί τον μούντζωσε...
 
Εμένα μου την είχες πει την ιστορία αλλά και τώρα έριξα ένα γέλιο!!!Τί ωραία που τα λες?!!! Καλά, η Ρέα δεν παίζεται! Αλλά κ εσύ... ο άντρας ο σωστός!!! ΄Ετσι.-
 
Καλά,από κοριτσακια μόνο σε εμένα αρέσει να οδηγώ πάντα...??? Λέτε να σημαίνει κάτι?
 
@ονειρογητευτή : ...μα αν σας τα πω όλα θα το κλείσουμε το μαγαζί...όσο για τη σελίδα του σταθμού ετοιμάζω έρανο μπας και καταφέρουμε να σας ακούσουμε και απο την πρωτεύουσα...

@επαρχιακό σαλόνι : ....Χριστούγεννα θα ξανασκάσω από Τρικαλα οπότε ετοίμασε το σαλονάκι για τρελό καφεδάκι...

@ονειρογητευτή2 : |η ερώτησή σου είναι άκυρη ...σε λίγο θα μας ρωτήσεις γιατί οι γυναίκες εχουν νεύρα όταν έχουν περίοδο , αλλά και όταν δεν τους έρχεται περίοδος , αλλά και όταν εχουν ωορηξία αλλά και 1 εβδομάδα πριν τους έρθει περίοδος ...εεεεε στις μέρες που μένουν δε θα κάνεις και εσύ καμμια μαλακία σαν άνθρωπος και θα τσαντιστούν πάλι???

@Κατ: μήπως τελευταία σου παραπονιούνται ολοι οτι ροχαλίζεις
σαν τρακτέρ?
μήπως οι τριχούλες στα ποδαράκια σου βγαίνουν πιο πυκνές ?
μήπως κορνάρεις και βρίζεις σαν νταλικέρης όταν οδηγείς ?
ορμονικό είναι το θέμα μπουμπού ...μην τρομάζεις...θα σε κάνουμε εμείς καλά...χχχ
 
Γιατρέ μου καλά το χειρίστηκες. Αλλά ήσουν και τυχερός έτσι; :)
 
Τυχερός δε λες τίποτα Νικόλα...φέρε κανά ψαροντούφεκο να το χω στο αμάξι για τα δύσκολα...χχχ
 
Μια χαρά την βρίσκω τη Ρέα! σωστή! Και btw αυτή είναι η απόλαυση του να είσαι γυναίκα οδηγός! Το νάζι...
" Δεν έχεις δει το ωραιότερο χαμόγελο της γυναίκας σου αν δεν την έχεις δει να χαμογελά σε τροχονόμο"
Αγνώστου (ψέμματα , εγώ δεν θυμάμαι)
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?